Kaçıncı defa yazmamı istiyosunuz. Defalarca yazdım. İtalyaya dahi yazdım. Satış için gayretinizi tebrik ederim.!!!
Ama satış sonrası servis hizmetinizi sorgulamalısınız. Bugünkü değerini bilmediğim çalışan elemanlarınızca çok pahalı olduğu saatimi 14 ayda anca bakımını yaptınız. Hemde bir servete mal oldu. Bundan sonra saatimi herhangi bir arızada servise götürmek için endişe taşıyorum.. Umarım yetkililer mesajımı almıştır..